sagoland

Godmorgon!
Sov som sagt med elina inatt. Riktigt mysigt i hennes stora säng, jag sov som en kung. Vi somnade ganska sent, halv 4 tror jag klockan vart. Men sen sov vi ganska länge i morse också, vaknade runt halv 1. Till frukost vart det toast och o'boy. Nu sitter vi och spelar super mario igen haha. Det är ju verkligen barnsligt roligt, och nej elina. Jag är inte dålig, jag är bara inte så bra..
Ikväll får jag se om jag ska träna, funderar på att träna själv hemma istället. Dra ut och springa eller fysa eller nått. För träningen kommer mest riktas åt damerna eftersom dom har match imorgon. Vid 4 tiden ska vi äta hos pappas sambos mamma. Så nu vart det lite bråttom.
Skriver mer ikväll, puss!


jag älskar dig elina, du är speciell! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0