s. s. s. s.

Heeeellluu =)

Tisdag betyder jobba. Tisdag betyder gå upp tidigt. Tisdag betyder att någon är väldigt trött när hon vaknar. Speciellt efter gårdagens fööör långa natt. Men den var bra. Du var en människa som jag uppskattar, som jag blev överraskad av. Som jag gärna överraskas mer utav.
Måste också säga att det var riktigt skönt att sova, usch va skönt det var. Ikväll ska jag somna tidigare så jag får sova ut. Börjar kl 10 imorgon så får lite sovmorgon också. Kanske tar den sovmorgonen i sophia nya bädd. Jag ska också träna ikväll, mellan kl 19.00 - 20.30. Hoppas verkligen på att det går bra.
Nu skulle jag behöva plugga, samhälls boken ligger här bredvid men jag känner verkligen inte för att öppna den. Har dock prov på torsdag så måste. Jag ska göra ett försök nu iallafall. Endast spotify och msn (inte vid datorn) får finnas kvar. Så tjaaarå! :-D

En aning brunare, jag vill ha sommar

sol och värme. Bort med vintern nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0