plugga är det värsta jag vet

I'am back. Och matchen vart inställd pga "snökaos". Kallar dockkkk inte detta för snökaos, det har vart värre. Var faktiskt lite sugen på att spela, skulle vara skönt såhär innan sm men icke. Vart lite frustrerad nmär sophia ringde precis när jag skulle åka till samlingen och sa att det inte vart någon match, men men fick iallafall träna och det var väl lite kul. Inte som igår, men ändå.

Nu så har jag faktiskt också pluggat, har gjort nästan alla instuderings frågor till provet imorgonförutom dom jag inte kunde. Har ju inte varit medpå så många lektioner så i stortsätt allt var nytt för mig. Därför tror jag att jag måste skolka första lektionen imorgon då vi har prov. Känner att jag behöver en dag till på mig. Tänker istället skippa sovmorgonen på fredag och åka in till skolan på resuer tiden för att göra provet så jag inte får ännu mera rester..

Imorgon efter skolan kommer jag också att stanna kvar för att ha handboll och efter det går jag med brudarna och käkar och har de lite mys innan vi sedan går upp till sport centurm för att kika på damerna som möter spårvägen. Jag hoppas faktiskt på att dom ska få ta sin första poäng imorgon, vore lite kul för dom.
Men vi hörs imorgon någongång, vet inte när men lovar att ge er ett inlägg iallafall.


. JAG SAKNAR SARA .

p u s s !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0