paradise hotel

Tjena alla fiskpinnar!
Dagen har gått fort, föööör fort. Vaknade upp hos elina, åt frukost och spelade lite super mario. Sedan vart klockan mycket och pappa kom och hämtade mig för vi var bort bjudna på mat till jennys mamma. Och till er som inte vet det så är jenny min pappas sambo eller va de heter. Där bjöds det på någon potatismos och kyckling, jätte gott var det. Vi fick också glass och bär till efterrätt. Sen fick vi också våran lilla julklapp som var 200 kr, jag fick en hundring extra eftersom jag fyllt år. Så det var bara att tacka så mycket.
Nu befinner jag mig hos en skön brud, sophia kallar jag henne. Vi har kollat in paradise hotel och nu ligger vi och nördar vid våra snygga datorer hehe. Vi ska nog starx ta och sova eftersom snyggingen bredvid mig ska spela match med damerna imorgon. Dom har samling kl 11 i norrtälje men matcher börjar inte förns 14.00, så jag tänkte städa mitt rum på riktigt där innan någongång. Skulle vara skönt att få ordning på skiten. Men egentligen vill jag bara att vårat nya hus ska bli färdigt så jag får flytta in i mitt nya rum, för jag trvis verkligen inte i min lilla håla längre..
Ni lär få ett inlägg innan jag somnar eller imorgon ;-) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0