ny design, tack joline :)

Hallå där kött och blåbär!
Det var lite små jobbigt att komma upp ur sängen imorse, låg vaken alldeles för länge. Men var inte så trött heller eftersom jag pch elina var upp rätt länge. Kom iallafall upp runt 11 och gick då hem och hoppade in i duschen. Vid 1 tiden åkte vi in till norrtälje för att kolla på damerna som skulle ta emot önnered. Vi plockade även upp min vän stephan som jag inte träffat på lämge, saknat den grabben. Matchen i sig var väl helt okej idag. Dom ledde iallafall i halvlek och jag tycker faktiskt att dom spelade bra idag. Tyvärr räckte det inte hela vägen, men det är bara komma igen. Tyckte iallafall att mina brudar var duktiga, sophia och salina alltså. Varsitt mål fick dom in!
Nu ska vi åka upp till rånäs till pappas mormor och fika typ, kusin tim ska med också. Sen ska jag hem till mina brudar och hänga med dom hela kvällen. Vi får se vad vi hittar på för galet, nått läre bli!

puss

Kommentarer
Postat av: salina

KOMSI! (a) PUSSSSSSSS

2010-01-06 @ 18:28:38
URL: http://saliinas.blogg.se/
Postat av: sandra

I AM HERE NOOOOOW BIAATCH! :D

2010-01-06 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0