nej jag är inte trött?

Godmorgon, eller nått..
Jag vill bara tala om att jag är trött, riktigt trött..
Gårdgen vart faktiskt roligare än vad jag tänkt mig, jag menar det blir vad man gör det till och med mina brudar har jag alltid kul. Vi tog 7 bussen till norrtälje och drog till dennis och satte där till typ 9, halv 10 kanske den blev till och med. Sen började vi gå mot flygfältet (?) (ah jag vet, kändes riktigt konstigt att gå mot lokalen på flygfältet, men vad gör man inte för att få dansa hehe. Har inte dansat såhär på länge, träningsverk i rumpen-stumpen fick jag på det köpet. Vid halv 12 hade vi tröttnat och ville gå till donken, men när vi kommer halvvägs får vi höra att det stänger 23.00, hallå?? Vad är det för jävla mc'donalds? Vi tyckte inte det var okej, så vi gick tillbaka till flygis, ställde oss inne så vi slapp frysa arslet av oss och vid kvart över 12 gick vi tillbaka till donken för att ta halv 1 bussen hem. Dock var det en äckel 625a som bara går via Rimbo så vi fick gå hem från station, JIPPIE! SVINKALLT! Jag lär ju köpa en ny vinterjacka fall det blir flera sånahär kvällar. Vi var väl hemma framåt halv 2 och då blev det vatten och kex, mums. Sen vid kvart över imorse vare bara gå och lägga sig eftersom klockan ringde 8.00 imorse, det var ju inte direkt det bästa som kunde hända men de var bara kliva upp. Har nu precis kommit hem från en ganska värdelös match, vann med 16 bollar tror jag. Kul att gå upp så tidigt för en sån match? - NEJ!

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig och sova nån timme. Klockan 4 ska vi vara hos mormor för att fira traditionella "lilla julafton" med min mors släkt. JAG ÄLSKART! Så tänker därför sova ett tag så jag är pigg/piggare.. Får se om jag bjuder på ett inlägg innan jag drar till mormor. Något jag tänker bjuda på är iallafall ett par snygga bilder från igår. Vi hörs, pöss! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0