lilla julafton

Nu är jag hemma efter en som alltid lika kul och galen kväll hos mormor. Jag älskar att vara där, jag älskar människorna som är där och jag älskar mormors goda mat. Kan inte annat än bli bra helt enkelt. Tack också för julklapparna, super nöjd. Är dock inte så bra på att visa känslorna vid dessa tillfällen, men hoppas det inte gör allt för mycket, jobbar på det ;-)

Imorgon klockan 8 ska jag stå i kiosken, och jag är så grymt taggad på det. Så kanske ska gå och lägga sig, sista dagen på lovet imorgon och då måste man kliva upp vid 7 för att stå i kiosken, inte okej. Men men, sånt är livet när man "spelar" handboll.
Nu ligger jag i soffan och tänker faktiskt sova här också, jag vill inte sova i mitt rum. Hatar mitt rum. Vill bara flytta, nu och inte sen. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0