grattis elina honey, idag är det din dag! :) ♥

Tjenare på er! :)
Just nu sitter jag hemma hos mina söta kusiner och ni har hört det förut, jessica och jennifer heter dom. Jag tycker om dom ganska mycket, men bara ganska.. Därför jag försöker träffa dom lite då och då, great!
Annars så har jag faktiskt varit i skolan idag, kändes väl både bra och dåligt. Kul vare iallafall att träffa alla och speciellt min gobit ellen (: Skolan då, hur gick den? - toppen.. som valingt ungefär! ;)

Han inte skriva så mycket igår kväll, kom hem vid typ halv 11 och då la jag mig i sängen med en alltid lika snygg salina. Vi skulle sova tidigt och de gick ju englit planerna, eller ah salina somn ade som vanligt.. Jag däremot låg vaken alldeles för länge.. Det var riktigt kul att kliva upp imorse med endast 4 timmar sömn. Det satte ju sin spår idag på matte lektionen, shit the same. Jag jobbar ikapp! :-D

Ikväll blir lungt, eller lungt vette tusan, vi får la se vad som händer helt enkelt. Lär ju besegra trappen om ett tag och checka jeccas snygga rum hehe. SOOOM hon kämpat, en heeel fredag kväll.. hoppas det gett resultat!
iiiiii MORGON ÄR DET FREEDAG! FAN VA UNDERBARRRT! Vi hörs imorgon, sov sött alla filuuurer! love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0