jag säger bara snabba cash!

Hallå!
Nu sitter jag hemma hos min snygging sophia. Hon behövde räddas och självklart ställer jag upp haha. Efter skolan så väntade jag på na vääldigt länge eftersom jag slutar lite tidigare, gick en sväng med sofie på stan och sen satt jag på biblioteket och vänta.. Vi fem tiden kom hon iallafall och vi gick till gamla nisses (de kommer alltid heta nisses för mig!). Vi åt god mat och sen vid sex tiden gick vi till bion. Den var faktiskt riktigt bra, jag kan inte riktigt förklara vad det var som var bra men i slutet av filmen kändes det verkligen i magen på ett speciellt sätt vilket måste betyda att den får mer än godkänt. Tycker ni borde se den iallafall! Efter bion skulle vi egentligen vart kvar i norrtälje, men vafan vi hängde på station en stund istället, hört att de är rätt så tufft.
Nu ska vi snart gå och sova, imorgon kl 10 möter vi tumba io sporthallen, kom gärna och kolla jag menar inte ofta man får chansen att gå upp så tidigt för att kolla på snygga b-rudar! Jag hoppas på en stor vinst imorgon, så ni vet!
PEACE AND LOVE / s&s ♥ 



LOVE MY GIRL AND HER PRETTY SMILE! ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: maddelito

sv: Förlåt jag ska inte säga så mycket, men Anders tycker jag faktiskt verkligen inte att vi ska ha, gillar honom verkligen inte, Haha

Men dagge skulle jag kunna ha igen :) hihi<3

2010-01-23 @ 11:03:06
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0