inge vidare bra.

Godmorgon folket!
Vaknade för ett tag sen. I morse när jag vaknade vid halv 8 så hade jag riktigt ont i halsen igen, suuuuck. Hade också ont i ryggen/skuldebladet på höger sida, kunde knappt sträcka mig efter mobilen. Så somnade därför om och tänkte att de kanske var bättre när jag vaknade lite senare, visst är det lite bättre men det är inte bra. Fan, jag orkar inte bli sjuk nu igen och speciellt inte nu inför sm..
Jag tänker nu snart hoppa in i duschen och det får ta hur lång tid det vill känner jag. Har ingen ork alls till att stressa, så vi får se när jag kommer till skolan. Man blir ju inte direkt på bättre humör av det vidriga vädret utanför. Bort med den äckliga snön nu, det räcker.. Vill verkligen inte gå till bussen i det här vädret :-(
Får se om jag hinner gå på några lektioner, kanske hinner gå på den sista som är datakunskap. Bussarna vill inte passa så bra på torsdagar.. Jag har ganska stor lust att bara ringa efter en taxi, skulle vara skönt. Men men, nu ska jag hoppa in i duschen så vi får höras senare nångång. Hoppas ni får en bättre dag än vad jag verkar få, tjingeling!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0