Vart tog dagen vägen? Bortaaa

Godmorgon för min del tyyp!
Vaknade upp hos sophia, bredvid salina, på golvet, skööönt! Med trion kan vad som helst hända, och det gjorde det kan man säga. Detta borde hända oftare, för kvällarna med dessa tjejer går inte att ha tråkigt på. Dagen verkar se ut ungefärsåhär? - "försöka ta tag i att städa rummet som tydligen är mitt!", sen vid sex är det träning, målvaktsträning tydligen, så hoppas den ger mig något idag. Börjar tappa suget igen, känns inge vidare. Hoppas istället på att något annat får mig att gilla denna dag, typ lite saft och sköna people..? Jatack!
Något jag just nu vill dissa med STORT D är tiden, den går så jävla fort och nu hinner jag knappt städa, som alltid. Och snart är de träning och snart är det kväll och ingenting verkar vilja hända.. kul.  Nånting får fan hända, annars går jag och blir gal-i-galen..
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: salina

loooove!

2010-01-07 @ 21:46:57
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0