i väntan på köööping

OM DIG:

Namn - Sandra Linnea Stark
Bor - Rimbo
Syskon - Jesper (Hugo & Ella)
Född - 1993 - 12 - 15
Ögonfärg - Blå
Längd - 174 cm
Sko storlek - 40
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Skytten
Hårfärg - Blond
Födelseort - Rimbo



DAGENS:

Låt - " I got a feeling "
Saknad - Salina & Sophia
Kläder - Leggins, linne och en
Mat - Kina restaurang - oxfile med pommes
Göra sen - Kolla på en annan del av köping och sen sova..

SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Det kan jag väl ite påstå
Tycker du om godis? - Haha ah tyvärr..
Hur många gånger i veckan äter du godis - Ska få ner det till en gång i veckan
Äter du oftast nyttig mat - Blir väl inte ofta direkt :/
Tycker du att du själv är söt/snygg - Ibland så
Du ger mycket komplimanger till andra -  Jag försöker
Är du nöjd med ditt förnamn - Jora
Tycker du att du själv är smart - Haha, ibland får jag till det
Vad är det sämsta hos dig - Att jag inte är så bra på att låta folk vara som inte vill prata med mig. Ska förbättras!
Vad är det bästa hos dig - Att jag är en sån som bryr mig om folk och är bra på att lyssna
Har du bra självförtroende - Inte så jätte
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - För många
Gillar du dina grannar? - Klart jag gör :)
Gillar du skolan - Nej
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nej
Har du några tatueringar - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Haha tror du jag har koll på det?
Tycker du om djur? - Vissa

BRUKAR DU:

Sova - Jotack!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Det händer väl
Lita på folk - Jora
Drömma mardrömmar - Aaah
Gå i skolan - Händer
Gå i kyrkan - Nej :/
Ljuga - Jo
Vilja dö - Nejdå

HAR DU:

För många vänner? - Vänner kan man aldrig få för många av
Skadat någon? - Yes
Färgat håret? - Inte hela
Några piercningar? - Nej
Några tatueringar? - Nej
Egen dator - Japp
Gjort bort dig rejält? - Har väl hänt

I väntan på köping så snodde jag ett test av snygg madde, skoj! Nu börjar iallafall en annan del av köping och det är fan miott favorit program. Så nu ska jag inte sitta här, och inte ni heller. Kolla på köping vafan. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: salina

du är saknad!

2010-01-11 @ 04:41:30
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0