hockey match

Hej igen! Nu har jag kommit hem från att först ha varit och kollat på en ganska roliga hockey match som rimbo tyvärr förlorade med 4-2 mot uppsala. Men det var ändå ganska roligt att kolla, lite kallt om tårna bara. Men man lär sig något nytt varje dag och idag lärde jag mig att jag ska ta ett par andra skor när jag tittar på hockey nästa gång. Fick ju även med mig elina och det var ju trevligt med sällskap, sen att jag inte är världens bästa på att cykla är en annan femma. Men ska tala om för er att det är ganska svårt att cykla i snön, pröva får ni se.. Sen tog vi en sväng förbi sophia på hemvägen. Jag trodde jag glömt ett par leggins hos henne men dom var spårlösa, bra jobbat haha. Vi vart kvar hos sophia och pratade om lite allt möjligt och sen gick jag och elina hem. Nu ska jag fixa mig för sängen och gå och lägga mig i lillebrors säng eftersom han och pappa är uppe i fjällen över helgen. Man måste ju passa på haha :-D Slår väl på en film eller nått för jag måste somna ganska snart. Ska kliva upp halv 7 imorgon bitti för att åka ner till katrineholm och kolla på sverige cupen. Ska bli kul! Men vi hörs imorgon kära läsare, ha en trevlig lördag, för det ska jag ha! :)  puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0