hey and awwoo my head!

Hallå på er! :)
Nu har jag snart varit hemma från skolan i en timme. Åt precis lite filmjölk och müsli med lite smaskiga bär, riktigt mumsigt. Nu sitter jag i soffan och kollar på göta kanal 2 haha. Lite rolig är den faktiskt (:
Idag så har de väl inte hänt så mycket i skolan, hade engelska och jag fick reda på att jag fick vg på provet. Ni förstår inte hur förvånad jag är, har fått det på dom två senaste proven, något är det som inte är som vanligt på den fronten.. Tog iallafall halv 3 bussen hem med therese och jag träffade på min vän bilton som hade åkt lite vilse. Var iallafall himla roligt att få träffa och prata lite med honom, det var ett tag sen. Vi kom iallafall fram till att vi måste ses snart, jag saknar bålbro tiderna faktiskt.

Ikväll får vi se vad som händer, jag börjar få ont i huvet så ska vila en stund och sen äta och duscha. Kanske tar mig ner till ishallen och kollar på hockey istället för att åka in till stan och kolla på bio. Känner att huvudet inte är tillräckligt piggt för att åka dit ikväll, får nog bli en annan gång. De blir nog ganska lungt ikväll, ska upp tidigt imorgon och åka till katrineholm och kolla på sverige cupen. Men jag tror jag uppdaterar lite senare ikväll, pussheiii.



ni är grymma bejbss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0