godnaatt

Hej igen.
Duktig som jag är så har jag pluggat stenhårt enda sen jag skrev sist. naaaaat. Önskar jag kunde säga att jag gjort det, men det vart ogjort tyvärr. Bättre lycka nästa gång. Har istället umgåtts ännu mer med lillebror, som snart inte längre är lllebror utan storebror. För fan va stor han börjar bli, min lille grabb.

Nu är det såhär vaaa, att jag ska snart gå och borsta gaddarna och sen gå ut och lägga mig i min sköna säng och kolla på en film. Har laddat hem tre sycken nya så får se vilken det blir. Imorgon är det uppgång kvart i 7, usch vad jag inte längtar. Jobbar på dagis imorgon, jippie för det också. Slutar vid 2 och då kanske jag tar bussen till norrtälje för att kolla efter en ny mobil, känner att jag börjar bli mogen för det ;-)
GODNATT SÖTNOSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0