fredag ooohyes

Äntligen fredag, så jävla skönt! Tycker inte om skolan alls för tillfället. Ska snart ta bussen till plugget trotsallt, bättre sent än aldrig. Har bara två lektioner, idrott och sen svenska. Sen ska jag vänta på sophia som slutar sent, får se vad jag hittar på. När hon slutat går vi ner och äter middag på stan och sen efter det ska vi kolla på bio, snabba cash får det blir. Kusin och lillebror såg den igår och de säger att den var riktigt bra. Sen får vi se när vi kommer hem ikväll, match imorgon mot tumba så de blir sängen ganska tidigt.
Nu måste jag skynda till bussen så jag inte missar den också!
PUSS HEEJ

Kommentarer
Postat av: maddelito

Sv: eller hur, vad fan är det för fel på dagge? Jag blir så jävla sur, Kolla nu vad spårvägen skriver om oss på deras sida :D hahahaha så jävla roligt,

2010-01-22 @ 21:47:27
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0