förkyld

Nu är köping slut, och jag längtar redan till nästa vecka. Tänkte ju gå och lägga mig tidigt ikväll så ska försöka stänga av datan före klockan 10. Men nu tittas det på johan falk i soffan där jag tänkte övernatta inatt igen, vill verkligen inte sova i mitt rum. Det är kallt och det är ensamt och det är bara förjävligt. Och nu har jag blivit förkyld också, så sitter och fryser som fan. Ska ta och hämta många filtar och mysa ner mig i soffan om ett tag. Skola imorgon också, fyfan. Det är något som inte borde få finnas just nu. Jag har ju dessutom gått och blivit förkyld så vi får se om jag orkar med någon skola. Har förlorat några deciliter blod för ett tag sen också, näsan blödde och blödde. Just nu är nästan allt bara allmänt jobbigt.

Ska också tala om att herrarna vann över Nyköping med ett par bollar idag, en ganska bra match från rimbos sida. Två röda kort för nyköping också, riktigt fult spelat. Efter matchen vart det god mat på kina restaurangen i rimbo, farmor och farfar bjöd. Och imorgon ska jag börja mitt nyttigare liv, får se hur det går.
Hare bra så läng så hörs vi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0