en dag i katrineholm

Hejsan mina kära läsare!
Jag är heelt slut verkligen. Har varit i katrineholm hela dagen och kollat på sverige cupen för 94or. Gick upp halv 7 och sov hela vägen ner, riktigt skönt. Sedan träffade jag på elina, sandra och jerry. Riktigt trevligt sällskap. Vi har kollat på handboll lite här och där och det var inte speciellt roliga matcher, men jag gillar ändå att vara där nere. Imorgon åker jag förmodligen ner rätt tidigt igen för att kolla och hejja fram båda upplands lagen som är i kvartsfinal. Tjejerna möter skåne och killarna möter stockholm. Kan bli spännande!
Nu så skriiiiiker min mage efter vad som helst, det enda jag har ätit idag är två mackor till frukost och en korv med bröd (+ några pommes av elina). Så nu tänker jag äta och sen duscha och sen blir de nog rätt lugnt ikväll. Pappa och jesper kommer hem lite senare från fjällen, få se om jag hinner träffa dom. Får se också när jag skriver här igen, kanske bjuder på ett inlägg senare ikväll.
Tänkte också passa på att tala om att jag inte känner mig helt frisk än, bättre men inte bra. Hostan är för jävla jobbig och idag har jag haft ont i magen hela dagen. Men men, lite alvedon så går nog det över. Önskar upplands grabbar och tjejer lycka till imorgon!   Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0