EM final

Hej bloggen!
Just nu så sitter jag och kollar på EM finalen 2002 mellan sverige och tyskland, en jävligt bra match faktiskt. Då sverige tydligen vinner på förlängning. Vilken jävla känsla det måste vara, att vinna EM guld på hemma plan i globen. Skulle vara ballt! Aja, nu ska vi sluta drömma. Idag har jag jobbat mellan kl 8 - 14 vilket var rätt skönt att slutat tidigt idag. Dom är ju faktiskt lite söta när man ska gå hem, man får absolut inte gå haha. Ikväll så är det träning och jag tror att jag ska prova träna. Är fortfarande lite snorig och hostig, men har vilat länge nu och vi har ju match i helgen mot tumba som jag gärna vill spela.

Sen så sitter jag även och funderar på fall jag ska byta rum. Jesper har erbjudit sig att ta mitt lilla rum bakom garaget (vilket jag inte vart så förvånad över). Jag har gått och funderat på att de kanske skulle vara skönare att bo här inne eftersom jag inte trivs där ute längre. Men det enda som är skönt är att man får vara ifred om man har kompisar eller nått hemma. Och om jag byter rum med jesper så får jag rummet som ligger vägg i vägg med pappa och jennys sovrum och då kommer man aldrig kunna ta hem någon eftersom dom alltid sover så tidigt, och väggarna är inte direkt ljud isolerade. Såfall skulle jag vilja byta rum med hugo till mitt gamla rum som iallafall ligger lite längre bort. Tror dock inte hugo (eller jenny kanske jag ska säga) går med på detta. Vi får se hur det blir helt enkelt. Nu ska jag fortsätta kolla dom sista 6 minuterna på finalen + förlängningen som jag aldrig sett.
Vi hörs senare ikväll, puss!

En osminkad men ändå ganska snygg sandra! :-D he-he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0