för det är torsdag idag, såvare..

HAHA, jag bara ler. Planer och planera är fan inte min grej alltså. Nu har jag gått och blitt gal-i-galen också. Alltså vart de inga planer ikväll efter dagens träning. Det som hände var att vi insåg att de är torsdag, folk har börjat gå i skolan och jobba och det är inte lätt att hitta hus då. Så imorgon är de fredag och då ska vi roa oss istället, är det tänkt. Träningen gick faktiskt bra idag, de kan vara skönt med en målvkatsträning ibland så man kommer på fötter igen, sen stannade jag kvar på damernas träning och liksom gled runt, som alltid nästan.
Nu sitter jag hemma, äter lite pastasallad från middagen och ska snart gå och lägga mig i lillebrors säng och kolla på en film, (lillebror är inte hemma). Får se vad de blir för film, någon jag inte sett kanske? Aja, imorgon måste jag åka in till norrtälje eller nått och köpa julklappar, så ska försöka somna i tid och gå upp i lagom tid imorgon. Får se hur det går!
Vi hörs imorgon sötnosar =) puss!


Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

Kl är nu 03:26 då jag läser- "så ska försöka somna i tid och gå upp i lagom tid imorgon. Får se hur det går!"..



jadu sandra, jag kanske inbillar mig.. men står att du är online både på msn och facebook vid detta läge. gick kanske inte SÅ bra med dina planer på att somna i tid? ;) haha!



soooooetnoowwws

2010-01-08 @ 03:35:10
Postat av: Anonym

HAHAHAH SOFIA, måste du alltid hålla koll på miig (a) jag vet, de blir inte alltid som jag tänkt mig, eller faktiskt väldigt sällan :$ pusspådig!

2010-01-08 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0