- Come give me love

Hej sötnosar. Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera den här helgen, men har faktiskt inte haft så mycket tid. I fredags kväll så var jag ju på bio med sophia och hennes föräldrar och såg snabba cash som var riktigt bra och som jag verkligen tycker ni ska se. Efter det fick jag skjuts hem men kom på att jag inte alls ville vara ensam så jag bad pappa skjutsa mig tillbaka till spohia vilket han var snäll och gjorde. Vi tog det lite lugnt framför datan och sen gick vi och la oss i brudens nya säng, som vi numera får plats två stycken i vilket är himla braa.

Vi somnade kanske lite sent, men det gjorde inget för jag var faktiskt rätt så utvilad ändå när vi vaknade vid halv 9 dagen efter. Vi skulle nämligen spela match emot tumba 10.00 i sporthallen. Vi fick också vårat nya matchställ leverarat på morgonen och dom var faktiskt helt okej, hade kunnat varit bättre men ska inte klaga. Så nu kommer jag väl tydligen aldrig mer få stå i mål i t-shirt vilket känns skit, för det är något jag är väldigt van vid.
Matchen då, vann vi med 17-25 trots att vi inte spelade speciellt bra. Skyttet var inte på topp, alldeles för mycket skott utanför mål och på målvakten tycker jag. Sen släppte jag in alldeles för många bollar på vänster kanten, förstår inte varför. Det gick skit bra på träningen i torsdags när vi körde kantskott, tror jag måste lära mig att tänka träningsskott även på matcherna. Annars är jag rätt nöjd med mig insats, men de kan ju alltid bli bättre.
Efter matchen åkte vi med laget till en pizzeria för lite "sammanhållning" inför helgen och sm steg 4. Vi gick igenom lite inför helgen, tider och spel osv och jag hade iallafall väldigt kul men brudarna som vanligt.
Efter vi ätit oss för mätta åkte jag med salina till sporthallen för att kika på fotbolls cupen. Dock var det inte några super roliga lag som spelade, men det var helt okej ändå. Sen vart det planer för att dra in till norrtälje för att käka och ha mysigt. Så jag och salina tog kvart över 6 bussen in och gick till arena med sophia och dennis. Efter det gcik vi hem till dennis och satt där hela kvällen. David och Adam kom också förbi, trevliga grabbar. Sen tog vi halv 1 bussen hem och salggade hos sophia och imorse när jag vaknade var både salina och sophia borta. Salina hade åkt på match i göteborg med damerna och sophia till uppsala med b-damerna. Så jag bad pappa hämta mig och sen dess har jag varit hemma ungefär. Har börjat tvätta lite och har varit ute vid huset för att se lite hur jag ska ha det i mitt rum där sen.. Funderar på en svart fond vägg och resten vita. Och eftersom första tanken oftast är bäst så får det nog bli så.

Nu sitter jag och kollar på tyskland - frankrike i handbolls em. Ska snart gå och hänga upp tvätten och slänga in en ny maskin och ta en dusch. Får se vad jag hittar på mer ikväll. Nu fick ni er ett långt inlägg, och med det tackar jag för mig!   p u s s   ♥♥


Kommentarer
Postat av: maddelito

Skit fin bild sandra! :)



sv: jaha, det vet jag inte vem det är, Eller kanske när jag ser honom, :) ja, dagge vill jag ha iallafall :)

2010-01-24 @ 19:24:40
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: salina

jätte fin! :)

2010-01-25 @ 11:18:18
URL: http://saliinas.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack hörrni! :)

2010-01-25 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0