det var den helgen det..

Tjena. Helgen har bjudit på handboll, mycket hadboll från katrineholm. Och jag kan säga er att söndagen var såå mycket bättre än lördagen, dock inte från upplands sida men handbollen överhuvudtaget var rätt bra idag. Har umgåtts lite med andersson, my men framför allt ronja. Träffade också emelie vilket var kul, hon är cool! På tjej sidan stod stockholm som vinnare efter att ha slagit göteborg i finalen och på kill sidan var det göreborg som var de bättre laget, men måste säga att skåne var riktigt bra dom också. Grattis till johan och miranda som kom med i all star, våra stjärnor! På hemvägen blev det poliskontroll och donken och nu ligger jag i sängen och har ångest för att det är skola imorgon. Jag vill verkligen inte! Det börjar iallafall bli dax för att sova, ska plåga mig upp imorgon, underbart!
HARE BÄST, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0