bra sverige, bra..

Hey hallå!
Jag var ju som sagt med på träningen ikväll, och det kanske jag inte borde. Det kändes bra till en början då vi värmde upp med lite mini mål, men när det sen vart dax för en speciell målvakts övning så tog det stopp, iallafall i mina lungor. Jag fick knappt någon luft utan när jag försökte andas ut och in vart det bara som en retig hosta. Trots att jag varit sjuk så tror jag att jag ska gå och kolla fall jag inte har astma, har fått höra av flera stycken att jag andas konstigt så de kan ju vara värt att kolla. Ska nog ta det lite lugnt med träningen såhär i början, är trotsallt inte helt frisk ännu men det är svårt att låta bli att träna.  Ja ja, efter träningen var de bråttom hem till sveriges EM start, vilket såg bra ut i början då dom ledde med 6-7 bollar. Och jag måste ge en stjärna till "en av mina två idoler" dan beutler som gjorde en kanon match. Surt med en förlust på två bollar, tyckte sverige kunde presterat bättre framåt. Hoppas på att nästa match blir bättre!
Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig redo för sängen, imorgon har jag en liten sovmorgon. Börjar jobba klockan 10 så kan ställa klockan på halv 9 för att slippa stressa och hinna äta frukost och grejer. Sov så gott så hörs vi av imorgon!

Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0