börjar må bättre

Hej igen!
Jag veeeet att det blev ett långt inlägg tidigare, men hallå? Ville bjuda med mig lite av min fina minnen som jag ska bygga på i år. Jag tycker det bara är trevligt med lite sånt ibland. Haha (:
Matchen då, den gick väl inte sådär jätte bra. Vi var helt enkelt inte på topp idag, många skadade och sjuka. Men hallå, vi laddar inför sm. Skiter fullständigt i nivå 1 matcherna. (förresten så tycker jag det är jätte fult med nivå grejerna dom hittat på.. varför inte bara låta det heta elit som det alltid har gjort, nivå 1 hallå? hur b låter inte det...) Min insats i matchen tycker jag ändå var bra, jag förde statistik för oss målvakter och det är fan inte lätt att hinna med alla skott hela tiden och samtidigt skriva ner dom, guld stjärna till mig där! =)

Nuraaa, vad händer? - Jo jag ligger i min lillebrors säng (han är inte hemma). Kände att soffan är föör skön för att sova i en natt till så det fick bli lillebrors säng. Imorgon tänker jag vara hemma igen, trots att jag mår bättre. Men jag är på dagis imorgon är de sa att de är bättre att vara hemma tills man mår helt bra. Ingen succé att smitta ner alla barn. Så jag tänker försöka gå upp i tid imorgon, runt 10 iallafall. Liksom bara glida runt lite, äta en ordentlig frukost och kanske börja städa rummet.. Inte sålockande men det måste städas!
Vi hörs imorgon snyggingar! Natti Natti.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0