ännu en dag i soffan

Hej på er!
Tisdagen fick bli en dag i soffan det också. Känner mig fortfarande riktigt hängig så det blir ingen match för mig ikväll. Kanske åker ner och kollar om jag orkar. Och det tror jag att jag gör, för jag behöver komma härifrån ett tag. Vi möter GT Söder och på borta plan så vann vi med kanske 10 bollar så jag hoppas tjejerna vinner ikväll också. Vi har även GT i våran grupp i steg 4 så kan ju vara bra att se hur dom spelar en gång till. Jag kan ju passa på att skriva lite skott statistik som jag sen kan läsa på inför steg 4.

Vi får se vad jag hittar på mer idag, har tvättat lite så ska väl hänga upp tvätten om en stund. Inte så kul direkt, men ändå. Kanske slår på en film eller nått, ah ni vet det vanliga typ.
Vi hörs senare..   puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0