alla älskar alice

Hej igen!
Nu har jag precis tittat klart på "alla älskar alice", en ganska känslosam film om ni frågar mig. Den är ganska gammal men den är ändå riktigt bra. Jag gråter till flera scener i filmen. För er som inte vet så handlar den om alice, en flicka som är 12 år och som går igenom att hennes föräldrar skiljer sig vilket kan vara riktigt svårt i den ålderna då man börjar förstå sånt. Den är iallafall riktigt bra tycker jag, om man känner för att gråta lite kan man ju alltid göra det till den filmen. Kanske inget för killar, men för er tjejer som förstår vad jag menar så är den bra.

Sen så förstår jag inte hur det kan få plats så mycket snor i en liten liten näsa..? Seriöst, det tar ju aldrig slut. Och såren man får av att snyta sig hela tiden är ju inte direkt snygga, eller sköna heller för den delen. Vill gärna bli frisk nu, för jag vil inte ligga här hemma och göra ingenting för det suger om man tänker efter. Håller just nu på att ladda ner "new moon" som jag kan kolla på lite senare ikväll eftersom jag inte kommer få träna. Suger gör det också, för jag vill verkligen träffa alla handbolls galningar, dom gör mig glad och de är precis vad jag skulle behöva. Bara få sitta med på läktaren och skratta och må bra, men när jag är hemma från skolan så får jag inte gå ut på hela dagen.

Ligger nu här och hör att jenny håller på i köket, hoppas verkligen att det blir något gott till middag för jag är skit hungrig verkligen. Åt lite mjölk och flingor tidigare och nån macka, men de var snart 3 timmar sen.
Vi hörs senare! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0