10-01-04

Tjoho-ba!
Jag sitter hemma i min soffa och har ångest för jag vet att jag borde gå ut och städa i mitt rum. Det verkligen måste göras. Jag kom precis hem från jessica där jag spenderade natten och vi har haft mycket trevligt.  Som alltid med den tjejen. Var även i sporthallen igår och följde fotbolls cupen, och dagen bjöd på många roliga matcher. Rimbo IF stod till sist som vinnare men jag tycker att Rimbo HK var mer värda vinsten. Deras matcher var lätt de roligaste och mest se värda. Träffade också mycket trevligt folk och till sist åkte jag hem med jesscia.
Idag så har jag ju tänkt att städa som sagt, fårse hur det går med det. Sen kanske jag och elina skulle spela lite super mario, om vi hinner. Ikväll är det träning också, inte så sugen direkt. Men efter det tänker jag iallafall inte dra en till hemma kväll, går ut och roar mig själv om det är så.
SKriver nog förmodligen lite senare, för nu måste jag ta tag i städningen för känslan efteråt lär ju vara ganska skön.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0