trött på att vara sjuk

är riktigt less, verkligen. hur länge är det egentligen lagligt att vara sjuk? måste nog fasiken kolla upp det, för jag själv tycker att jag varit det alldeles för länge.
därför sitter jag och funderar över fall det är lämpligt att träna handboll ikväll, eftersom jag har en känsla av att jag kommer att vara ensam målvakt vilket brukar betyda hårdkörning. känns inte som det är det bästa just nu, men jag hatar att svika laget. för tänk en träning utan målvakt, det är ju som en träning utan skyttar. plus att jag efter träningen ska inviga min nya bandyklubba och spela skiten ur grabbarna, har inte spelat på länge och är riktigt sugen. tack hals för att du förstör mitt jullov!

hade tänkt städa mitt rum idag när jag vaknade, men orkar jag det? nej. tog istället med mig datorn och täcket upp till soffan och bänkade mig här framför idol 2009, så jag klagar inte. hehe.



längtar till värmen, snart så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0