höstens kyla enda in i öronen

Usch usch och mera usch. Vilken jävla dag om ni frågar mig. Den började inte så jätte bra, men det har jag släppt för tillfället. Blev mycket tårar på förmiddagen så jag bestämde mig för att gå ut och gå som sagt. Och gud va det var skönt. Jag gick lååångt och lääänge. För er som har koll på rimbo så gick jag först till arkadien och sen vidare upp vid tomta. Stannade i korsningen och tänkte och jag skulle gå höger eller vänster.. Äh vafan, jag går upp till våran tomt och kollar hur det ser ut. Vet att pappa vill det och blir glad om jag dyker upp där när han håller på och fixar. Tomten ligger en bit utanför asplund, söderby-backen om man ska vara exakt.. Och oj vad långt dom hade kommit sen jag var där sist, nu är källar på plats ungefär. Aja, sen gick jag vidare och nu var nästa mål ica. Jag hade redan bestämt mig för hur kvällen skulle se ut så skulle köpa det jag behövde.
Aja, när jag kom hem efter en väldigt lång och skön promenad så skrev sophia älskling och frågade och jag ville följa med på friskis och svettis och ja visst, varför inte? När jag ändå var i farten liksom. En timmes styrketränings pass och sen var jag helt sluta. Så nu sitter jag här nyduschad och kollar på "vem kan slå filip & fredrik" med hugo och pappa. Ganska kul program och ni frågar mig haha.
Nu ska jag gå ut och lägga mig och kolla klart på filmen jag och sophia kollade på igår, alla älskar alice.. Kanske inte är så jätte smart eftersom jag alltid gråter till den filmen, men vad gör lite mer tårar. Tar med mig lite smått & gott, för det har jag väl förtjänat efter den här dagen.. 
Imorgon är det skolan igen och gud vad jag inte är taggad, skönt att det snart är lov! Tur att jag har ellen, annars skulle jag aldrig klara mig. Hoppas alla haft en bra helg, min är iallafall heltt klart godkänd!

 / pusshej s.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0