vi på bf är barnsliga

Hej hej, sitter i datasalen nu och har lite rast. Kvällen igår var som vanligt trevlig, jag älskar att sova hos mina underbara kusiner nån gång ibland. Som vanligt somnade jag och jessica alldeles försent men jag är stolt över mig själv att jag tog mig upp hyffsat tidigit iallafall.
Strax efter jag vaknat fick jag ett sms av ellen och hon berättade att vi idag skulle leeeeka med 2:orna och 3:orna, sådär på morgonkvisten lät inte det så lockande så jag funderade på att stanna hemma, men vafan inte ofta man får leka i skolan längre.. Så nu sitter jag här och vi ska ha åter samling om en halvtimme och då ska vi vara klara med lite olika uppdrag. Det har varit ganska kul tycker jag så jag är glad att jag inte stannade hemma, mycket skratt och det är så det ska vara!
Vi slutar väl ganska snart också tror jag, runt ett ungefär. Då ska jag vänta på salina och sophia som slutar runt fyra nånting, suck! Hoppas jag hittar någon som vill umgås med mig mig? :)
Aja, vi ska typ dra och sola och sen blir det att åka hem till rimbo och träna (?) ... får se om jag har lust med det. Jag skiver mera ikväll när jag kommer hem, måste plugga också.. Engelska prov imorgon och det gillas inte!

 

Puss på er! / sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0