utmanad av salina.

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Therése
3. Hur lång är du? 1.75 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The notebook
5. Vem ringde du senast? Sophia <3
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Öh va? - marcus pettersson.
7. Vad är dagens planer? Dagen är i princip slut, men de blir nog lite tv/dator & sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det berer helt på. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Pappa har ny tjej och mamma är död.
10. När såg du senast din mamma? Ojj, 8 år sen..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 9.30 typ.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet faktiskt inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i uppland/stockholm
17. Vad skrämde dig som barn? Döden.. :/
18. Vem fick dig att skratta senast? Therése
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad fan är det? (a)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar såklart ;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken :)
23. Hur många landskap har du bott i? Uppland är det enda.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social?
Jag försöker i alla fall..
27. Vilken är din favoritglass? Marängswisch tror jag.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hähä, käka massa kläder till att börja med..
29. Tycker du om kinamat? Ja det gillas!
30. Tycker du om kaffe? Nej tack.
31. Vad dricker du till frukost? Föredrar jucie.
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på alla sidor jag har ungefär, haha
33. Kan du spela poker? Japp! :)
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart! :)
35. Är du en beroendemänniska?
Ja för det mesta tror jag.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det är jag och pia :)
37. Vill du ha barn? Ja, det tror jag väl.
38. Kan du några andra språk än svenska? Knappt. Lite tyska och lite engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope!
40. Föredrar du havet eller en pool? Älskar att bada, så det spelar faktiskt ingen roll
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen tror jag.
42. Äger du dyra smycken? Haha nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En hamburgare (a)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är mångaaa :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett på pek-fingret! (a)
47. Vad har du för ringsignal? Lil'-Wayne - Lollipop
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det har jag :)
49. Flirtar du mycket? Nej, det tycket jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På birka paradise med min kusin :)
51. Kan du byta olja på bilen? Ehh nej :$
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag har inget körkort? :p
53. Vilken var den senaste bok du läste? Min typ brorsa.
54. Läser du dagstidningen? Nej, ytterst sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Haha, kan väl hända.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 101,9 tror jag var på i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn typ?
59. När var du i kyrkan senast? När jag gick ut 9an.
60. Vilka personer utmanar du? madeleine gustafsson och jessica dahlström :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0