tjoooho, det är fredag!

Yes, då sitter man här igen.. Gick upp för ett tag sen, skönt med sovmorgon :$
Imorse när jag låg i sängen och telefonen ringde var femte minut så tänkte jag att fan, jag har varit med om ganska mycket i mitt liv. Både positiva och negativa händelser. Och just nu känner jag att något kul borde hända snart. Jag hoppas på det iallafall, för nu känns livet ganska "jahapp, en ny dag som kommer se ut ungefär som alla andra.." Så därför tycker jag att nått ovanligt borde hända!!

Nu är det så att jag ska klä på mig och besöka mitt gamla hem, bålbroskolan.. Jag saknar det fan, och alla lärare och även vissa elever. Det är tråkigt att den tiden är över, men nu ska jag ta mig i kragen och åka dit! / see you later aligaaaator!

jag älskar dig sophia, finns alltid för dig i alla lägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0