till min blonda tös!

sandra skakar, jag knakar
vi är olika, men vad sjutton, det smakar!


en gummisnodd i ögat
hmm, inte direkt att jag behaga't
tack för den säger jag
och oavsett om du är stark eller svag
så får du mig bjuda på en resa till prag


släng deppmusiken i väggen
och så är det tid för oss att ut och leta efter skäggen
att sitta och lyssna på Måns Zelmerlöws spotifylista
det kommer faktiskt snart att brista..


mjukisbrallorna med visby skrivet på
ja, dom är nog en aning för små
men det gör inte ett fjärt
för bättre kan man ju bara se din stjärt!


du är min kusin
men varför kan du då inte bjuda mig på lite vin?!
fast, du är fin


och alltså, jag tycker ju om dig ändå
det hoppas jag att du kan förstå
även fast du skakar, och jag knakar


puss på dig, min söta tjej!


/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0