stockholm med sophia

Ja som sagt, idag har jag och sophia varit i stockholm och det var väldigt mysigt. Vi tog kvart över 12 bussen in och gick och kollade i lite affärer. Eftersom jag bara skulle köpa skor idag så hade jag inte så mycket pengar med mig och det var bara bra ska jag säga. Jag köpte mig iallafall dom skor jag hade tänkt och inget mer med det liksom. Vi gick också en stund med jessica eftersom hon väntade på sin mamma. Sen så träffade jag madeleine också, två gånger faktiskt haha. Och andra gången när hon frågade var jag hade köpt så sa jag skor och kom på, vart fan är skorna!? Juste, jag ställde dom i affären bredvid när jag provade en jacka haha. Som tur var stod dom kvar, haha. Annars hade det varit så typiskt mig! (a)
Efter det åkte vi hem och då var klockan ungefär 6, fast vi trodde den var 7 eftersom sophia glömt att ställa om sin klocka haha. Men men, vi kom ju hem till slut iallafall och nu ska jag snart gå och lägga mig. För imorgon väntar fyrishov med jenny, hugo, ella och anna. Det ska bli riktigt skoj. Skönt att bara vara barnslig ibland liksom, hoppas bara man inte är för stor för alla rutschbanor hähä (?)
Hoppas alla haft en lika bra dag som jag!
Lite bilder kommer..








love you my girl! <3



Kommentarer
Postat av: bästa sophia

I love you more than you ever can understand

2009-10-29 @ 12:41:03
URL: http://sophiablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0