soff potatis

Jag mår inte alls bra. Täppt i näsan, lock för öronen, ont i halsen, varm i pannan, kall om kroppen, blåsor i munnen. Usch säger jag bara. Går mycket hellre i skolan faktiskt.

Jag ligger här i soffan och har kollat på "den tredje vågen", en mycket bra film om ni frågar mig. Kollade på 1an (noll tollerans) för nån vecka sen och 2an (livvakterna) igår. Jag tycker verkligen johan falk filmerna är grymt bra.
Jag borde plugga lite gran men jag har verkligen ingen ork till nånting. Skulle vilja vara hos mormor eller farmor, där blir man alltid omhändertagen och det är precis vad jag behöver just nu. Skriver kanske några rader sen.. / hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0