skånela - rimbo

Nu ligger jag här i sängen med datorn. Kom nyss hem från märsta där vi hade match mot skånela. Och vann gjorde vi också, med 19-34. Ska jag vara ärlig så trodde jag att det skule bli en roligare match. Jag hade iallafall kul ändå, juste kanske skulle tala om att jag inte spelade utan satt på läktaren. Eftersom jag varit sjuk ett tag nu så var jag inte uttagen, både tråkigt och ganska kul eftersom jag fick sitta på läktaren med lite roligt folk. Jag träffade också jessica, emelie och elin! Söta tjejer det där.. :)
Nu ska jag väl snart sova tror jag, ska passa på och tacka jolly som gjort fint åt mig här på min blogg.
Shit, imorgon är det redan fredag, jäklar vad den här veckan har gått fort, skönt! / natttttiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0