sängen är för skön

Idag försov dumma jag mig igen... Jag blir gaaaalen! Tror fan att jag får prova byta säng eller nånting för jag kommer verkligen inte upp. Jag trycker på helt fel knapp på mobilen så jag är ganska off på morgonen. Vaknade iallafall 10 över 8 så hann med kvart över 9 bussen så missade som tur var bara matten men ändå..
Nu är jag med my baby sophia, och vi ska strax dra ner och träna. Sen blir de hem och kolla på bonde söker fru och bara ta det lite lingt tror jag.
Just nu har jag inte så mycket kul att skriva om känner jag.. Vill ha någonting att se framemot, och jaa om 55 dagar fyller jag 16 år, WIIHOO. Och juste på fredag är det lov, ganska nice. Nu har jag lite att se fram emot. Men ska kila och byta om osv. Kanske skriver lite ikväll eller nånting.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0