onsdag

Det vart ingen skola för mig idag heller, dumma sandra! Men eftersom jag inte kunde sova igår så var jag väldigt trött imorse så jag stannade hemma, har lovat mig själv att sätta i engelska skivan i datorn snart och plugga lite för det behöver jag. Det är prov snart och jag vet inte ens på vad och hur ungefär. Sen måste jag ju äta något också, hur ska jag hinna allt!? haha.

Jag är så otroligt glad över att ha spotify, just nu lyssnar jag på världens finaste låt. "sonja aldén - du är allt" lyssna på texten alltså, åååååh älskar älskar älskar..
Juste, jag ska försöka fixa ny design, inte för att det är något fel på den här! Men vill ha något nytt, så ska tänka på saken under dagen.. Ha en bra dag! / puss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0