mycket handboll just nu

Hej bloggen.
Jag har varit lite dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte haft tid. Åkte iallafall till märsta i fredags och kollade på juniorlandslaget när dom mötte varandra. Ganska rolig match. Sen åkte vi hem igen och var hemma vid halv 1. Då följde therése med hem till mig och sov kvar. Vi var ganska trötta och somnade snabbt. Sen var det bara att kliva upp igen kl 7 får att återigen bege sig till märsta. Onödigt tidigt jag vet, men bussarna passade inte riktgit in. Var iallfall i vikinga hallen vid 10 nångång och hade första träningen med juniorelit halv 12. Sen efter den så hade vi match mot kolbolt (?) ett norskt elit lag och vi vann faktiskt med 4 bollar tror jag det blev. Det gick ganska bra för mig också, riktigt skönt! Senare spelade vi även en match mot varandra och det tas inte lika seriöst men gick bra för mig då också. Sen så spelade juniorlandslaget igen kl 5 mot portugal och dom förlorade tyvärr. Sen sprang jag och duschade för kl 7 började nästa match, sverige mot norge som tyvärr norge vann. Men det har varit rolig handboll att titta på.
Imorgon är det redan söndag och inga planer, så vi tar nog 10 bussen in till märsta igen och fortsätter att följa juniorlandslaget. Ganska mycket handboll denna helg, men det är bara kul.
Nu ska jag gå och göra mig ordning för sängen, ska bli riktigt skönt att sova faktiskt.

Jag har också lite dåligt samvete för att jag inte varit upp till graven denna helg, det är ju alla helgon och då ska man dit! Fan fan fan.. Aja får bli nån dag nästa vecka istället.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0