en ganska vanlig onsdag

Idag hade jag matte prov och det gick väl bra. Hade bara första delen idag och det var den lättare. Imorgon blir det den andra lite svårare så jag ska nog lägga mig och plugga lite.
Slutade vid 2 idag eftersom våran lärare i bkf nu är sjukskriven fram till efter lovet och det är ju ganska skönt om ni frågar mig. Jag vandrade då ner till norrtäljes marknad och gick där ett varv med jessica, sofia, bella, linnea och lisa. Det var helt okej fast om ni frågar mig så är det mysigare i rimbo, det är en annan stämning på nått sätt. Jag och jessica köpte tre remmar och delade på. Mycket gott!
Sen så tog jag 5 bussen till rimbo med frida och sophia. Jag och sophia skyndade oss sen till träningen helt i onödan, den började kl 7 och inte kl 6, irriterande ja!
Träningen gick väl ganska bra idag faktiskt, skönt med en utvecklings träningen ibland faktiskt. Skönt att malin kommer ner och tränar lite lätt och hjälper till. Hon ser så mycket som inte tränarna ser vilket är skönt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova. Imorgon är en ny skoldag som består av: datakunskap, matte-prov, handboll, träning och tyvärr plugga.. / PUSS GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0