lördag kväll

Eftersom det inte vart något sthlm så har dagen varit riktigt seg.. Fast jag har faktiskt fått någonting gjort, jag har städat mitt rum, wiiiho! Nästan iallafall! :$
Dagen gick ganska fort iallafall. Jag hoppade in i duschen vid ungefär kvart över fem för kvart i sex skulle vi ner till rimbo träffen och käka hela familjen + tre andra söta ungar. Vi var nämligen barnvakt åt ida, isak och leo. Super söta barn det. När vi kom hem så kom sophia älskling till mig och vi har haft det lite mysigt ikväll, vi har legat i min pappas och jennys säng och skrivit på sophias novell och lyssnat på musik och snackat lite. Snart ska vil gå och lägga oss för imorgon bitti kl 10 möter vi skuru hemma, be there! Hoppas på vinst för nu är jag fan taggad eftersom jag varit sjuk i en vecka.. Får se om man behöver åka på div 3 match med juniorerna i enköping sen också. Nu säger jag godnatt och sov gott!



/ pussheeej


Kommentarer
Postat av: ddd

<B<hej</B>

2009-10-18 @ 00:10:58
Postat av: salleballe!

skall du till enköping? :o

2009-10-18 @ 11:34:42
URL: http://saliinas.blogg.se/
Postat av: sandra

nej, behövde inte.. skönt! <3

2009-10-18 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0