kort om helgen

Usch va dagarna går snabbt verkligen. Men det är så underbart med lov måste jag säga. Skönt att inte behöva göra någonting. Vilket fall som helst så har min helg gått jätte fort..

I fredags så var jag på bio med  moster mona och kusin jennifer i norrtälje. Vi kollade på bröllops fotografen och den faktiskt mer än godkänt. Ganska rolig men samtidigt sorlig film. Värd att se om ni frågar mig. Efter den så gick i hem och myste lite i soffan. Fick massage vilket behövdes. Ska nog gå till en riktig massör för min ryg och mina axlar mår fan inte bra.

Lördagen var en riktig slödag från sandras sida. Jag gjorde verkligen ingenting. Gick upp, la oss i soffan, åt en god frukost, la oss återigen i soffan och låg där typ hela dagen. Spelade lite sims 3 med jennifer. Sen åt vi varma mackor till lunch och pratade himla mycket vilket var superskönt. Sen på kvällen kollade vi på en film på tvn och låg och hade det trevligt. Dock är både jennifer och jessica sjuka nu och ni får krya på er!

Sen då, söndagen.. Vi gick upp, åt frukost vid framför "the notebook". Mycket bra film! Sen vid halv ett tog jag bussen till rimbo, gick hem och böt om och sen åkte vi direkt in till uppsala för att kolla på handboll i fyrishov hallen. Kändes riktigt konstigt eftersom det var hemma matcher för både damerna och herrarna men ändå.
Damerna mötte västerås och det gick väl inte sådär jätte bra. Dom förlorade med 10-15 mål. Men det var ju mest herrarnas match man väntade på. Derby mellan rimbo och skånela. Det kan inte bli mer spännande! Dom bjöd på en riktigt bra match och vann tillslut med 30-29. Och efter den knuffen på fredrik nilsson så var resultatet helt rättvist tycker jag. Grattis till rimbo grabbarna och också till tim som blev matchens bästa spelare i skånela, du var jätte bra! :) jag vill också tacka för allt trevligt sällskap jag fick under båda matcherna. Hade inte varit lika kul utan er.

Nu sitter jag hemma och nördar mig framför datorn. Ska nog snart gå och lägga mig och kolla på en film.
Imorgon så ska jag åka till thun's med farmor och farfar. Det ska bli riktigt trevligt och kul för jag träffar nämligen inte dom så ofta längre. För er som inte vet vad thun's är så är det ett varuhus ute i skogen där man kan köpa nästa vad som helst. Jag tänkte nog mest kolla på kläder och eventuellt skor. Men vi får se hur de blir.

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0