idag blir det thun's

Nu sitter jag här och har precis fixat mig. Går och väntar på farmor och farfar som ska hämta upp mig och för vi ska åka till thun's. Det är ganska kul att åka dit någon gång ibland faktiskt. Tim ska med också, tycker om han! Så får se vad som finns i påsarna när jag kommer hem. Har inga direkt måste köp, men det är som av en tradition att åka runt slutet på hösten. Eftersom jag snart fyller år så brukar dom köpa lite grejer åt mig. Men vi får se. Det lär bli en heldag där iallafall. Så får se vad jag gör sen ikväll när jag kommer hem. Sophia frågade om jag ville följa med och gymma så varför inte? Vi får se vad klockan blir.
Nu plingar det på dörren, undra vem det kan vara (a)
Bloggar mera ikväll, någongång..

/ puss&kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0