humor är ett måste om ni frågar mig.

Tjena allihopa!
Idag i skolan måste jag säga att jag har varit mig själv. Jag har inte ens tänkt på att jag inte får göra vissa saker och att jag inte får säga vissa saker utan jag har bara varit mig själv. Och fyfaaan va skönt det har varit. Dagen har rullat på och jag har faktiskt haft kul idag. Måste bara nämna datorkunskapen som var galet rooolig idag. Ah okej, det var typ bara jag som skratta men jag tyckte det var kul och då brukar jag skratta :D
Sen var det återigen handboll i skolan och det gick väl bra. Som sagt, är bäst när det verkligen gäller haha. Sen iallafall så tog jag, sophia och andersson halv 5 bussen och jag följde med my friend sophia hem en stund innan vi skulle dra ner och träna. Det var faktiskt en helt okej träning idag, börjar få tillbaka suget lite och det känns skönt.
Sen när jag kom hem luktade det väldigt gott. Jo, jenny stod och bakade en äppelpaj och mmh va de satt fint efter träningen. Vi har ju fått en massa äpplen av snälla mormor som behövdes användas, perfekt!
Nu sitter jag här och ska snart gå ut och lägga mig i mitt lilla bo, tänkte läsa lite innan jag somnar för nu ska jag verkligen somna innan 11. Har dock lite sovmorgon imorgon men tror jag ska gå upp vanlig tid så jag hinner duscha och äta och allt i lugn och ro. Känns som en bra start på en fredag. Och imorgon är det sista dagen och sen är det looov, fy fan va skönt! :)
Måste även säga att fasiken vad jag älskar spotify.

 

PUSSSS GOOOOODNATTTTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0