höstlov.. höstlov.. höstlov.. meee like!

Fysatan va skönt med lov. Att bara inte behöva tänkte på någonting i några dagar. Riktigt skönt.
Idag så tog jag trots allt sovmorgon och de var skit skönt. Duschade snabbt och fick sen skjuts av jenny in till skolan. Skönt att inte behöva åka buss för en gång skull. Kändes också ganska onödigt att åka till skolan eftersom jag inte gjorde någonting. Vi hade bara svenska och några skulle redovisa svenska böckerna som vi ska ha läst. Aja, jag stannade iallafall kvar en stund och pratade med salina eftersom hon väntade på sophia. Sen tog jag halv tre bussen hem och träffade jessica och lisa som gick på vid ica. Nu sitter jag här och ska bara fixa mig lite och sen prata med kusin jennifer hur vi ska göra. Hon, jag och moster mona ska nämligen kolla på bio ikväll och ha det lite trevlig. Vet inte än vad vi ska se men det spelar inte så stor roll för mig faktiskt. Bara mysigt att umgås lite. Får se hur de blir sen om jag åker hem eller sover kvar. Tyvärr så missar jag hockeyn, rimbo - norrtälje ikväll som hade vart kul att se. Men men, det kommer väl flera tåg. Känns just nu som jag behöver umgås lite med mona och jennifer istället.
Kanske skiver lite senare! / tjenis penis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0