host host och ännu mer host **

Ingen skolan för mig idag heller. Igår kväll kände jag bara att nej, jag vill inte gå till skolan och jag vill inte vara hemma själv en hel dag till. Så jag bad min snälla far att skjutsa mig till mormor där jag spenderade resten av kvällen och även natten. Ganska skönt faktiskt. Idag så har vi mest gjort ingenting. Kollat lite på tv, alla mormors serier ni vet sånt där som gamla människor tittar på och ja, de kan faktiskt vara ganska bra ibland haha. Plötsligt när jag låg där i mormors soffan så kände jag att duuuug va sugen jag vart på sockeerkaks-smet :p så jag frågade mormor om vi inte kunde baka oss en kaka och bara för att jag har världens bästa mormor så satt jag där en halvtimme senare med bunken i famnen och en slickepott i handen. RAAAWR, det gillar jag! Allra helst när jag är sjuk, det fick mig att må lite bättre fatiskt :) haha. Aja, senare på kvällen så tog jag mig till sporthallen och kollade på min träning. Självklart var det ingen annan målvakt där idag, så tränarna blev ite griniga men de kan ju inte jag hjälpa. Så imorgon tänker jag gå dit igen, ombytt för att dom inte ska vara så griniga och för att vi har match på torsdag och dom sa att den målvakt som kommer får vara med. Och jag får dåligt samvete annars.. AJa, nu blire snart sängen för mig för imorgon måste jag till pluggfan... / pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0