good, very good, life is just good

Dagen har varit helt okej om ni frågar mig. Jag och sophia tog de lite lugnt och kollade på film och sen vid halv 4 drog vi ner till cicci's och käkade lite. Mycket mysigt. Det borde vi göra oftare (a)
Sen var det träning och det gick bra, ändå rätt skönt när man väl kommer dit. Bara man gör det man ska. Efter träningen skjutsade jag fia till elina och när jag kom hem fick jag öven lite fika, en bulle och en kaka och lite välblandad saft. Me like!
Jag är inte ett dugg trött så vet inte vad jag ska göra riktigt, hoppas någon vill underhålla mig lite :$
Imorgon så blir det nog stockholm'oo med sophia. Det fattas bara ett par skor innan jag är helt redo förvintern, så tänkte kolla på det imorgon och sophia skulle också kolla på några skor tror jag. Efter det kanske vi tar oss till täby centrum och kollar på bio med familjen blomqvist. Får se hur det blir. Eftersom det är lov så ska vi inte planera för mycket, de blir som de blir helt enkelt.
Ska försöka ta med kameran också, den används för sällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0