fredagsmys :D

Tjena!

Gårdagen vart inte direkt som planerad. Åkte till stephan och matthias men sen kom också amanda och sen fick vi för oss att åka till donken. Så vi tog bussen in till norrtälje och åt lite glass och vissa åt mer än andra haha. Vi tog halv 12 bussen hem igen och åkte istället till amanda. Jonas kom också och dom spårade verkligen. Dock var jag inte så jätte rolig för jag var väldigt trött, men det blev en kväll/natt med bl.a smält choklad, ketchup, yoghurt, nyponsoppa, mjöl och iskallt vatten..
Nu har stephan åkt på kryssning och jag skulle spenderat kvällen ute i skogen med lite folk, men pappa kunde inte skjutsa så vart inget. Så får se vad jag gör istället. Tänkte iallafall hoppa in i duschen nu eftersom jag har choklad i hela håret!

Imorgon blir det iallafall en heldag i märsta med massa underbara människor. Ska också spela handboll såklart och vi får se hur det går, hoppas det går bra och att jag blir uttagen till junior elit cupen.

 

 

PUSSEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0