fredags mys

Besöket på bålbro var trevligt, exakt rätt människor där också!
Nu är jag hemma hos sophia älskling, men ska snart åka hem och äta tacos med hela min familj, mysigt! Sen ikväll blir det nog idol med sophia och elina, eftersom att salina är sjuk och inte kunde komma så är dom så snälla så jag fick vara med dom istället. Det ska bli skönt med en lugn fredag, bara mysa liksom. För om man tittar ut så blir man ganska deppig, iallafall jag! Igår kväll när jag gick hem efter matchen så var himlen stjärnklar, skit fint var det. Och då trodde jag att det skulle bli ett riktigt fint höstväder idag, men icke. Regn och rusk, äkta höst väder..
Nu ska jag dra hem och käka, magen kurrar! / puss sandra

 


 minns den dagen som igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0