en dag i fyrishov

Hej hej allihopa!
Idag har jag varit i fyrishov nästan hela dagen. Vi åkte in vid 11 nångång och var där till ungefär klockan 3. Träffade även salina & daniel där och umgicks lite med dom. Märkte också att det inte alls är lika kul at bada i badhus längre :o ska det vara badhus så ska det badas i örebro, ingen annanstans.
Aja, när jag kom hem var det bara att käka och sen dra ner och träna direkt. Tränade bara våran egna träning, sket i damernas träning för de känns ändå inte som man har sån stor chans att ta en plats i elit-laget eftersom dom redan är 4 målvakter liksom.. Jag drog istället hem till stephan för det var länge sen jag träffade den grabben! "/
Så nu ligger vi här jag, stephan och även mathias. Dom spelar nått jäkla tv-spel och jag ligger här. Jag nöjer mig med att bara kolla på dom när dom spelar, vågar nämligen inte spela haha (a)

Imorgon får vi se vad som händer, jag sover iallafall kvar här och vi får se när jag åker hem imorgon. Borde plugga lite och börja med min rapport men vi får se, lovar ingenting. Sen framåt kvällen åker jag och ellen med några andra snubbar ut till skogen, ska bli spännande att se hur den kvällen slutar faktiskt, ha-ha.

PUSS&KRAM SKUMBANAN!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ut i skogen till mig :D

2009-10-29 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0